CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »
I

Saturday, April 18, 2009

a GoOd STaRT

kelas CW aku bermula secara x formal bila 9w2LLK mula hantar borang to sit 4 the exam. well, to be frank, i'm totally showing NO interest in that kind of things. Malam2 aku mula dipenuhi dengan bahasa2 'dit' & 'da'. and i keep asking myself "bila la smua ni nak berakhir?".
8.4.09 - 9w2LLK sit 4 the exam. alhamdulillah LULUS. so meaning that he'll be the new 9M2 di perlis ni la (along with 9W2YEH of course). wah..masa 2 aku mula pasang angan2 nak ambik exam jugok.
10.4.09 - kelas formal CW aku bermula. agak mudah pada awalnya. maybe sebab aku dah biasa dengan bunyi2 dit dan da tu , so it's quite easy 4 me 2 get myself familiar with few alphabets;
e,i,s,h,t,m,o,a,n,u,d,b,v,w,g,j,p,r,k..
but still, there're lots 2 learn. jgn kata CW ni senang. kalo agok2 senang 2, jom..kita race kat track cyberjaya bulan 9 ni..

1 comments:

9M2RIE said...

tahniah pada anda, hairil dah lulus cw. Dia kata nak bwk anda plak ambik cw. Memang benar out cw ni pada permulaan memang susah. itu la yang saya tulis dlm blog saya. ramai yg bagi pendapat mcm2. ada yg baik ada yg tak baik. Bila sebut perkataan "susah" ramai yang melenting. saya pun diam saja.

Walauapa good luck with cw.